dimarts, 25 d’abril del 2017

HEM EXPLICAT EL CONTE A TOTA L'ESCOLA!!


7 comentaris:

Unknown ha dit...

Si, una activitat super xula,explicar un conte als altres nens i nenes del cole.
"El dia que les ceres de colors van di prou!!!"

Paula Leyva ha dit...

M'ho vaig passar supeer bé! Moltes gràcies per fer aquesta activitat tan divertida possible!

Anònim ha dit...

Va ser una experiencia molt divertida y molt binica, va sortir mol bé y m´ho vaig pasar súper bé.

MARIA CAÑETE

Unknown ha dit...

M'ha encantat explicar aquest conte!!!!

Aquest és un dels molts records que m'enportaré de sisè.

Moltes gràcies per tot el que feu, sou les millors.

Anònim ha dit...

hola, sóc adriana i crec que aquesta activitat va ser molt divertida

Unknown ha dit...

Llegir un conte a la resta de nens i nenes del cole ha sigut un activitat molt xula

BERTA FITÉ ha dit...



L'activitat ha estat magnífica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Em va fer moltissima il.lusió

Gràcies per visitar-nos