dijous, 19 de maig del 2011

DES DE CALA MONTJOI ...

Aquí teniu un tastet de fotos...


6 comentaris:

Lucía. ha dit...

Que bé que ens ho hem passat, oi?
Han sigut les millors colònies del món! :P

Alba Romero ha dit...

Jo m'ho he passat super bé!
Hem fet moltes activitats divertides! Dic el mateix que la Lucía, han sigut les millors colònies del món! :D

Unknown ha dit...

A mi també m'han agradat molt les colonies! han sigut super divertides!mai les obridare!

Lucía. ha dit...

Si, però alguna vegada podem quedar tots i anar-hi una altra vegada, no?
Estaria bé!!!!! :)

Emily ha dit...

A mi m'agradat molt!!! super xulo.. Moltes activitats!! Em vingut cansats però a valgut la pena!!

Eu ha dit...

Les vistes són immilorables! i quedo parada del munt d'activitats que heu fet!

Gràcies per visitar-nos