dimarts, 13 de maig del 2014

PASATIEMPOS PREHISTÓRICOS


12 comentaris:

Mihai ha dit...

A mi m'agrada molt aquest joc!!

gala ha dit...

a mi tambe

Uriel ha dit...

El que més m'ha agradat és el Gran Mamut

Nerea López ha dit...

Perfe quan vem anar a informatica vaig posar uns comentaris i no surten

maria capdevila ha dit...

Crme ja he jugat i es molt diverti,
sibre tot el de les pintures ruprestres y el de donar al mamut

Xavi ha dit...

Prefiero mates que esto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andrea Carbajalas ha dit...

el primer joc que es el gran mamut m'ha agradat i de les quince preguntes he endivinat tretze

Unknown ha dit...

Chulisim! Super divertit!

Unknown ha dit...

Nosaltres vam jugar a clase Andrea ,va ser molt divertit!

Almudena ha dit...

Els jocs son molt divertits, entretinguts y s'aprenen coses.
Es molt chulo.

Arnau ha dit...

Aquest joc es molt divertit sobre tot el tir al mamut.

JAN ha dit...


ESTA XULISIM EL KE MES MA AGRADAT A SIGUT EL DE TIR AL MAMUT


ANDREA C. TE SUPERAT A LES PREGUNTES JO HE ENCERTAT LES 15

Gràcies per visitar-nos